Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 15. lokakuuta 2012

Zip It!

Se olisi taas maanatai. Mulla on menossa viimeinen vapaa viikko sillä ensi maanataina alan tekemään töitä kokoaikaisesti, wippppiiiiii!! Aivan mahtavaa koska mulla on niin kiva työpaikka, ihania lapsia ja työkavereita :)

Seuraavat vetskarikynnet tein viime torstai-iltana. Lakkaus on kynsillä vieläkin. Ainoastaan hyvin minimaalista kärkikulumaa havaittavissa vaikka oon ollut töissä, viihteellä, laittanut keittiötä kuntoon ja siivonnut ja pessyt ikkunoita eilen 5 tuntia! Huh!

Lakkana ModelsOwnin Black Swirl, kaksikerrosta. Ihanat vetskari water decalsit ovat MiMaxilta.


Näistä mä tykkän ihan hirmu paljon! Yksinkertaiset mutta niiiiin mageet!!

Keittiö tosiaan valmistui perjantaina vaikka se näyttikin toivottomalta. Miehet laittoivat sitten vähän vauhtia kun pyysin. Taisivat tehdä sillon perjantaina töitä yli klo 18. Auttoivat mua sitten tavaroiden siirtelyssä ja työnjohtaja jopa imuroi!
Vielä uupuu jääkaappi ja liesi. Tänään pitäisi olla myös lopputarkastus. Mä oon kyllä niin iloinen mun uudesta keittiöstä. Laittelen siitä sitten kuvaa kunhan jääkaappi ja liesi joskus saapuu.

Hurjasti on tullut lukijoita blogiini lisää! Hienoa ja tervetuloa, olette tärkeitä!

Muistakaa osallistua ARVONTAAN!

2 kommenttia: