Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 2. lokakuuta 2012

XL 4 U!

Tilasin MiMaxilta pari viikkoa sitten painosta tulleen XL- leimauslaatta U:n. Mä en vaan voinut vastustaa niitä ihania kuvioita laatassa. On Marilyniä, Elivistä, Madonna, Liz Tayloria, Hello Kittyä, Nalle Puhia, sydämiä, tekstejä... uh, you name it! Hintaa laatalla on 15,95e.


Valitsin kynsille Emotionista puoleen hintaan ostetun GOSH:in 543, joka on kaunis vaaleanpunainen. Peitti loistavasti kahdella kerroksella ja levittyvyys oli hyvä!



Leimailut Konadin mustalla.

Voitteko arvata mitä mä näistä sanon? Nää on iiiiiiihanat, love it!! Seuraavaksi täytyy varmaan kokeilla Marilyn kynsiä <3

Hei, uusia lukijoita on tullut hurjan paljon lisää!! Tervetuloa ja ihana kun olette olleet niin aktiivisia osallistumaan arvontaan!

Sissi tuolla kommentoikin että voisinko ottaa sanavahvistukset kommentoinneista pois. Näin tein! Mä olin kyllä ihan siinä luulossa että sanavahvisteet oon poistanut jo aikoja sitten käytöstä.

Meillä alkoi maanataina keittiöremontti. Kerrankin keittiö on täynnä miehiä :)) Ei vaan, mua kyllä vähän ahdistaa tää kamala sekasotku täällä kotona. Pojatkin tulevat huomenna kotiin. Saas nähdä miten me selvitään kaksi viikkoa mikroruoalla!!

Mukavaa tiistai- iltaa kaikille! Minä sytytin kynttilöitä palamaan ja nautiskelen vielä hetken tästä ihanasta hiljaisuudesta :)

8 kommenttia:

  1. Oon itsekin katsellut noita Mimaxin XL-laattoja, mutta en oo ostanut, kun en oo missään blogeissa nähnyt niistä mitään esittelyn tapaisia. Onhan tuo laatta siis ihan XL-laatan kokoinen?

    VastaaPoista
  2. On joo. MiMaxin sivuilla lukee, että Laatan koko on 14,8X21cm.

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihania kuvioita!!

    Tsemppiä remontin keskelle!

    VastaaPoista
  4. ihania kuvioita ,vois ostaa jos oppis tos leimaamisen

    VastaaPoista
  5. Bambi: kiits! Ehkä tänne kaiken kestää kun tietää saavan ihan bränikän uuden keittiön:)

    Eekku: treeniä, kyl se siitä sit onnistuu! :)

    VastaaPoista
  6. Ihania noi huulet. Mä en oo vielä niin innostunu tosta leimailusta, mutta kai sitä vois kokeilla. Kummiskin vaikuttaa ihan simppeliltä ja suht kiroiluvapaalta koristelulta.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykästyin noihin pusuhuuliin!
      Kannattaa kokeilla leimailua, se on hauskaa ja helppoa. Toki vaatii vähän harjoitusta, mutta nopeasti sen oppii :)

      Poista
  7. Nää on kyl ihanat. Nyt on ollut pari viikkoa kovin tummanpuhuva kausi itsellä menossa ja nyt taas alkaa vaaleanpunaiset kutsumaan nimeäni lakkalaatikosta :D

    VastaaPoista