Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 1. lokakuuta 2012

100+7 lukijaa ja 1- vuotis synttäri ARVONTA!!

Kuten eilen lupailin, tänään pärähtää käyntiin sadan + seitsemän lukijan arvonta. Samalla huomasin että jo vuosi on jo vierähtänyt tätä blogia pitäessä joten miksei juhlistettaisi sitä tällä samalla arvonnalla!!

Palkintoa on sponsoroinut MiMax upealla sivellin setillä sekä 12 purkilla iiiiihania diamond shape hileitä! Iso kiitos Merjalle ja Mimaxille!!


Palkinnon sisältö on seuraavanlainen:

- Kaunis ja näyttävä hopeanvärinen kaulakoru
- 3 kpl Wild & Mildin Cracked- lakkaa ( Hestia, Medusa sekä Medea)
- 4 kpl Golden Rose Matta- lakkaa ( 06, 10, 101 sekä 105)
- pussillinen vaaleanpunaisia helmenpuolikkaita
- eläinkuosinen viila
- nailart- sivellin setti
- 12 purkkia diamond shape hileitä

Arvonnan säännöt: 

- sinun tulee olla blogini julkinen lukija google- käyttäjäraadin kautta. Liity siis nyt lukijakseni ja osallistu arvontaan!
- postitan palkinnon ainoastaan Suomeen
- arvonta alkaa NYT ja päättyy 26.10 .2012 klo 23.59. Ilmoitan arvonnan voittajan mahdollisimman pian arvonnan päätyttyä
- osallistuakseni arvontaan kommentoi tähän postauksen kertomalla nimimerkkisi (= nimi jolla luet blogiani google-käyttäjäraadin kautta) sekä toimiva sähköpostiosoitteesi
- mainitse kommentissa mahdollisista lisäarvoista!

Lisäarvat: 

yhden lisäarvan saat jos olit jo ennen tätä arvontaa julkinen lukijani google-käyttäjäraadin kautta
- toisen lisäarvan saat mainostamalla arvontaani blogissasi. Tee mainostuksestakokonaan oma postaus blogiisi ja laita linkki blogiini. Kuvana voit käyttää arvonnan palkintokuvaa. Laita kommenttiin mukaan linkki postaukseen, jotta löydän sen ja tiedän, että sinulla on oikeus näihin lisäarpoihin.
- kolmannen lisäarvan saat tykkäämällä blogiani Facebookissa! http://www.facebook.com/nailsdone

Arvonnan suoritan random.org:lla. Voittajalla on viikko aikaa ilmoittautua. 

Onnea arvontaan!!

68 kommenttia:

  1. Olen vanha lukija, ja luen nimellä elisa, eli kaksi arpaa !(:

    elisanoma.blogi @ gmail.com

    VastaaPoista
  2. Olin lukija jo ennen arvontaa ja luen nimellä FlyAway, eli 2 arpaa minulle (:

    highlightsoflife@suomi24.fi

    VastaaPoista
  3. hihii luen nimellä HANI ja sposti heidi-1092@hotmail.com

    olen ollut lukijasi jo aiemmin :)

    2arpaa ;)

    VastaaPoista
  4. Olen ollut lukija nimellä Nata., jo ennen arvontaa.
    natsku-@luukku.com
    elikäs 2 arvalla osallistun :)


    VastaaPoista
  5. Olen julkinen lukijasi nimellä Säde, ja olin lukijasi jo ennen tätä arvontaa :)
    Tykkäsin myös facebook-sivustasi!
    Elikkä kaksi lisäarpaa mulle? :)

    ssade_m0@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Vanha lukija nimellä Kitty, tykkään facebookissa ja sähköposti on kitty.kirsikka@suomi24.fi

    VastaaPoista
  7. Lady Narcissa

    cyberesque@hotmail.com

    Olen vanha lukija ja tykkäilen myös facebookissa :)
    Elikkäpäs kolme arpaa.

    VastaaPoista
  8. Olen vanha lukija nimellä Yue. (2 arpaa)
    Tykkäsin blogistasi fb:ssä. (+1 arpa)
    Yhteensä siis 3 arpaa. :)
    hanna-soini(ät)hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Luen blogiasi nimimerkillä NuuNuu ja olen vanha lukija. :)
    Tykkäsin myös facebook-sivustasi!
    Elikkä 3 arpaa minulle. ((:

    VastaaPoista
  10. Olen vanha lukija nimellä mari ja sähköposti osoite on mursumari (ät) gmail.com :D kaksi arpaa :)

    VastaaPoista
  11. Olen vanha lukijasi nimimerkillä Olivia. Kävin tykkäämässä facebook-sivustasi. Eli 3 arpaa :)

    VastaaPoista
  12. Wuhuu, onnea!!

    Vanha lukija olen nimemerkillä jansku.
    Minulle kaksi arpaa, kiitos :))

    jansku410@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Täältä ilmoittautuu vanha lukija mukaan arvontaan, luen nimellä Ida-Maria ja sähköposti on idamariankynnet@yahoo.com :) Eli kaksi arpaa. Onnea yksivuotiaalle!

    VastaaPoista
  14. Vanha lukija nimellä Outi :)

    outi.ahola@hotmail.fi

    VastaaPoista
  15. Lukija nimellä Emilia.
    Sähköposti: tete6@windowslive.com

    +1 arpa: Olen vanha lukijasi. :)
    +1 arpa: Tykkään facebooksivustasi nimellä Emilia A.

    Eli 3 arpaa minulle. :) Ihana palkinto!

    VastaaPoista
  16. Vanha lukija nimellä Liisa
    liisa.nikula@lailanet.fi
    Mainostin arvontaa blogissani:
    http://diamondonnails.blogspot.fi/2012/10/mainostusta.html
    Ja tykkäsin facebook sivuistasi !
    neljä arpaa(ko?)

    VastaaPoista
  17. Vanha lukija nimellä Jujuhound
    sposti jubjub@luukku.com
    2 arpaa :)

    VastaaPoista
  18. olen vanha lukija
    nimimerkillä eekku80
    sähköposti eekku80@netti.fi
    mainostus blogissani http://eekunelm.blogspot.fi/2012/10/mainostusta.html

    VastaaPoista
  19. Osallistun kahdella arvalla, luin blogiasi jo ennen arvontaa. :) kanerva_89@hotmail.com

    VastaaPoista
  20. Olen vanha lukija nimellä upeaolo
    upea.olo@gmail.com

    eli 2 arpaa :)

    VastaaPoista
  21. Onskuttelut 1-vuotiaalle! Mukana arvonnassa kolmella arvalla (vanha lukija ja vanha tykkääjä;)) ja luen nimellä Sissi
    betternailday@gmail.com


    Ps. toive: voisiko sanavahvistuksen saada pois, olisi kivempi kommentoida?

    VastaaPoista
  22. luen blogiasi nimellä poona
    sähköposti oona.tam@gmail.com

    +tykkäilen facebookissa :)

    VastaaPoista
  23. vanha lukija nimellä henskumari (tai hennaojala) s-posti: hennaojala@luukku.com eli 2 arpaa

    VastaaPoista
  24. Olenuusi lukija ja luen nimellä nina
    minetti.nina@gmail.com
    mainostan arvontaa
    2arpaa

    VastaaPoista
  25. Olen lukija, tykkäsin facebookissa samalla nimellä kuin olen lukija, eli Ronja Virtanen. Teen blogiin juuri postausta. Eli yhteensä 3 arpaa minulla :) Ja linkki blogiini on :
    ronjakuvailee.blogspot.com ja siellä se arvontapostaus on...

    VastaaPoista
  26. Luen nimekkä Karo KT tai Karo
    s-posti: kynsitytto@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Luen nimellä petta
    ja s-postiosoite on petrakristina.arteli@gmail.com



    100+7 lukijaa arvonta.. :D
    Hyvää synttäriä enemmin..

    VastaaPoista
  28. Olen uusi lukija nimellä henni. :) Sähköposti: henni95@windowslive.com

    VastaaPoista
  29. Olen vanha lukija nimellä annuli elikkäs kaksi arpaa :)

    annu.hilla@luukku.com

    VastaaPoista
  30. Olen kyllä lukenut blogiasi pidemmän aikaa, mutta jostakin syystä tuo mun nimi ei tuolla näkynyt. Mutta joka tapauksessa Mallu nimellä luen ja maili on melindah1982@gmail.com

    VastaaPoista
  31. oon julkinen lukijas, ja tykkään fb sivustasi (: selkku.nettamo@hotmail.com

    VastaaPoista
  32. Luen nimimerkillä Jenni.
    Sposti: i-dont-think-twice-i-just-do(at)hotmail.fi

    Olin lukija jo ennen arvontaa ja tykkään facessa nimellä Jenni Nuora

    VastaaPoista
  33. Luen nimimerkillä Tuuli
    S-posti tuuli.e.hamalainen@gmail.com

    Olin lukija ennen arvontaa.

    VastaaPoista
  34. Luen nimellä Lunalii, korukynsilla (at) gmail.com ja olen jo vanha lukija (+1 arpa).
    Pistin blogiini mainoksen: http://korukynsilla.blogspot.fi/2012/10/synttariarvontamainos.html (+1 arpa)
    Tykkään vielä fbssäkin (+1 arpa).

    Eli yhteensä saan sen 4 arpaa.

    VastaaPoista
  35. Olen uusi lukija, luen nimellä Storithiana ja sähköpostini on sarkkuh@yahoo.com : ) Yhdellä arvalla mukana siis.

    VastaaPoista
  36. Uusi lukija nimellä Tonttu, tykkäsin fb-sivusta ja mainostin blogissa http://meidanpienikynsiblogi.blogspot.fi/2012/10/nails-done-arpoo.html

    kolme arpaa siis :) alisa.suvanne(at)gmail.com

    VastaaPoista
  37. Ihana arvonta ja ihana palkinto<3 !:)
    Olen uusi lukija nimellä Kati
    s.posti: kati.rinkinen@hotmail.com
    Tykkään facebookissa:)

    2 arpaa:)?

    VastaaPoista
  38. Ihana arvonta(:

    Olen uusi lukija nimellä Tounii_
    S-posti tuutuli@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. Täällä uusi lukija nimeltä Lumineito
    S.posti: annariina.paukkeri@gmail.com

    VastaaPoista
  40. Lukija nimellä maia
    s.posti maijja@windowslive.com
    ja tykkään fabossa (maija k.)

    eli 2 arpaa (:

    VastaaPoista
  41. Vanha lukija nimellä mirya, mirya@wippies.com. 2 arpaa mulle siis.

    VastaaPoista
  42. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Olen siis uusi lukija ja tykännyt sivusta, eli 2 arpaa.
      sari.eskonen@gmail.com

      Poista
  43. Uutena lukijana mukana :)

    kaisamaria at live.fi

    VastaaPoista
  44. Uutena lukijana + tykkäsin facebook sivusta (:

    Nimim: Minttuu ja s-posti: minttu-emilia@hotmail.com

    eli 2 arpaa (:

    VastaaPoista
  45. luen blogiasi nimellä: noora ja s-posti:noora.annika@meili.fi :)

    VastaaPoista
  46. Olen uusi lukia nimellä Nya ja tykkäsin facebook sivuasi. s-posti: pony-nata@hotmail.com eli 2 arpaa =)

    VastaaPoista
  47. Olen uusi lukija ja luen nimellä Melissa Anneli. Sposti: kynsiinhurahtaneet@gmail.com

    1 arpa

    VastaaPoista
  48. Morjens :D Oon kanssa uus lukija nimellä lumina.
    sanni.he@gmail.com

    VastaaPoista
  49. Moikka
    oon uusi lukijasi ja tykkään facesta eli 1? VAI 2 arpaa :)`? mutjoo toivottavasti vooitan, mul ei ole noit silvetimiä ja uusii hileit ois aika nice ! <333


    yst.terv. eltsupeltsu

    VastaaPoista
  50. uusi lukija nimellä pex

    x_unrated at hotmail.com

    VastaaPoista
  51. uusi lukija ja luen nimellä maruska

    mariestrange miukumauku hotmail.com

    VastaaPoista
  52. Uusi lukija nimimerkillä elena.


    felicia.adele@hotmail.com

    http://desifashionn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  53. Uusi lukija nimellä Minna

    Mainostin arvontaa blogissani
    ( http://vuonna2014.blogspot.fi/2012/10/nails-done-arpoo.html )
    Ja tykkäsin facebookissa (=

    minsku9@hotmail.com

    VastaaPoista
  54. Olen uusi lukija ja tykkään fb:ssä :) Eli 2 arpaa?
    creepingdeath@suomi24.fi

    VastaaPoista
  55. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  56. Onnittelut 1-vuotiaalle ja tällä hetkellä 139 lukijaa !!! =)

    Osallistun arvontaan julkisena lukijana nimellä Lila Lakka
    lilaalakkaa (at) gmail.com
    Mainostus: http://lilaalakkaa.blogspot.fi/2012/10/1007-lukijaa-ja-1-vuotisarvonta.html

    2 arpaa

    VastaaPoista
  57. lukija nimellä masa :)

    masku_moks@hotmail.com

    VastaaPoista
  58. Vanha lukija nimellä -Caramel- ja tykkään myös Facebookissa.

    3 arpaa

    caramel-1985@hotmail.com

    VastaaPoista
  59. Vanha lukija nimellä Emmi eli kaksi arpaa :)

    anna-emilia93@hotmail.com

    VastaaPoista
  60. uusi lukija nimellä Henriikka

    henna.salenius@jippii.fi

    VastaaPoista
  61. Uusi lukija nimim. lumetta
    tykkään facebookissa

    lumetta95@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Vanha lukija nim. ooka.
    Tykkään fb:ssä !

    memories@hotmail.fi

    3 arpaa.

    VastaaPoista
  63. olen uusi lukija ja luen nimellä henna kannisto, henna.kani@hotmail.com

    VastaaPoista
  64. Olen vanha lukijasi nimellä Hannele.

    kunsiih at gmail.com

    VastaaPoista