Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 16. lokakuuta 2012

A Blog With Substance!


World of Colorin  S jakoi minulle seuraavan tunnustuksen. Kiitos S :)




Tunnustuksen "säännöt" ovat seuraavanlaiset:
1. Kiitä tunnustuksen antajaa.
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

Kahdeksan satunnaista faktaa itsestäni...

1. Seuraan SM-liigaa, suurella punaisella SYDÄMELLÄ HIFK. En gång, alltid!
2. En pidä epäjärjestyksestä. 
3. Olen malttamaton! Kaikki heti, mulle nyt!
4. Olen ihastunut...
5. Otan töissä joskus päiväunet nukkarissa (tosin se tapahtuu yleensä ihan vahingossa)
6. Haluaisin lähteä ihan yksin Kreikkaan aurinkolomalle.
7. Minulla ja ex- aviomiehelläni on hyvin läheiset välit ja olen erittäin iloinen siitä!
8. Olen onnellinen kaikin puolin

Jaan tunnustuksen seuraaville kahdeksalle ihanalle blogille: 


<3

3 kommenttia:

  1. HIFK <3 oon pitkään yrittäny taiteilla logoa kynsiin, mutta en osaa..

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta, teinkin tämän jo aikaisemmin :)

    VastaaPoista