Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 4. lokakuuta 2012

Racing Red!

Jokunen aika sitten kirjottelin, että vielä mulla olisi hakusessa se THE Täydellinen Punainen creme-lakka. Nyt mä sen olen löytänyt. Kävin kaupungilla alkuviikosta ystäväni kanssa ja pyörähdin kuolaamassa taas Kicksin valikoimaa. Sieltä ihan sattumalta bongasin pari SnowCrystalin alelakkaa. Pyörittelin aika kauan käsissäni tätä Racing Rediä, mutta onneksi sen ostin sillä nyt mulla on THE Täydellinen Punainen Kynsilakka!!

Lakka peitti hyvin kahdella kerroksella ja kuivui ihan suht nopeaan. Ihana! Ihana! Ihana!



Ihanan moni on jo osallistunut arvontaan!! Tervetuloa taas uusille lukijoille! Olette mahtavia!

                                          OSALLISTUKAA ARVONTAANI TÄÄLLÄ!

Mukavaa torstaipäivää :)

6 kommenttia:

  1. Mullakin on se punanen lakka vielä hakusessa. Kun mä haluaisin sellaisen Kirkuvan punaisen lakan. Tuokin on mun makuun liian tumma.. Etsinnät siis vielä käynnissä..

    VastaaPoista
  2. Tälläinen peruspunainen lakka on kyllä niin kaunis kynsillä, ettei se kaipaa välttämättä rinnalleen mitään koristeluja. Kaunis sävy kyllä tässä SnowCrystalissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei kaipaakaan. Ja punaset kynnet sopii melkeempä tilanteeseen kuin tilanteeseen.
      Mulla tulee kirkkaan punaisista kynsistä aina mieleen ala-asteen liikunnan opettaja.

      Poista
  3. Hyvän sävyn oot löytänyt! Ootko muuten huomannut sellaista, että bloggerilla kestää todella kauan päivitää luetut blogit? Esim sun listalla mun julkaisu näyttää et viikko sitten vaikka postasin pari tuntia sitten? :D Joskus toi on kyl ihan sekasin.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen huomannut! Usein meen Kynsilakkani välilehdelle ja siellä näkyy sitten päivittyneet blogit. Kummallista :D

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista