Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 20. helmikuuta 2012

Sinistä vai violettia?

Tämän Delia no.1:sen lakan ostin kaupasta violettina, mutta nyt kun taas päivänvalossa väriä katselee, niin se onkin selvä sinivioletti duochrome- lakka.
Kynsillä se näytti täysin siniseltä kuitenkin. Kuten noissa seuraavissa kuvissakin. Lakka levittyi hyvin ja kaksi kerrosta peitti.




Jonkun blogista joskus luin että Dependin metallinhohtoiset lakat ois hyviä leimailuun. Niinpä päätin kokeilla ja totta, ainakin tämä mun käyttämä sininen Dependin 247 toimi aivan moitteettomasti. Kuvio on Konadin laatasta m60.

OMG! Aurinkooooooo!!!




- Delia no.1 nro 54
- Depend 247
- Konad top coat
- Konad m60

Nyt en saa katsettani irti näistä, tuli sen verran kivat kynnet!

Pojat tulivat taas eilen kotiin <3 Ovat meidän luona ens maanantaihin saakka! Meillä alkoi toissa viikolla Eetun kanssa kova pottatreeni ja ollaan edistytty siinä hienosti. Mun pienestäkin kasvaa iso niin nopeaan. Ei vaan pieniä ne molemmat ovat vielä pitkään.

Ja hei, meitsi sai sen duuni paikan jota hain!! Eli musta tulee lastenhoitaja päiväkotiin. Ehkä se vanhustenhoitokin kutsuu vielä myöhemmin... Vähän mä oon iloinen kun ekasta haastattelusta sain töitä! Kolme viikkoa kotoilua ja sitten neljän vuoden tauon jälkeen töihin! Oon niin odottanut tätä!

Ja hei #2... Pari lukijaa vielä lisää niin laitetaan blogin ensimmäinen arvonta pystyyn!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti