Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 4. helmikuuta 2012

Hempeää violettia!

Mä oon jotenkin alkanut suosimaan kynsillä enemmän cremelakkoja. Kynsillä Delia no.1:sen vaalean violetti cremelakka. Sivellin oli tässä lakassa vähän kehno. Lakka levittyi kohtalaisesti ja peitti kahdella paksuhkolla kerroksella.


Taas leimailin kynnet Konadin laatalla m51 (se on vaan niin ihana) ja Konadin mustalla leimauslakalla. Kärkiin muutamat mustat ja violetit helmenpuolikkaat ja avot, se on siinä!



Haittaakse? Vitsi vitsi.

Oskari tulee tänään kotiin, Eetu vasta huomenna. Oskari odottaa kovasti tänään pelattavaa ulkoilmamatsia HIFK- Jokerit ja se me aiotaan katsoa kotona Urholta. Mä olinkin viime vuonna ihan paikan päällä stadikalla samaista matsia katsomassa ja oli upea kokemus!
Me aiotaan ostaa vähän irtokarkkeja ja illalla tehdään pitsaa ja katotaan Putousta. Oishan se kiva jos uloskin pääsis sillä Oskari sai uudet hienot sukset isältään, mutta ulkona on semmoset -21 pakkasta...

Mulla oli tossa pari viikkoa sitten synttärit. Uhkaavasti se kolmekymmentä vaan lähestyy, yök. Pojat oli silloin kotona ja tottakai halusin leipoa meille kakun. Nää mun lapset kun on sellasia "änkkäri"-faneja niin taiteilin sitten marsipaanista tämmösen kakun.


Ja oli muuten hyvää :)

Nyt toivotan kaikille ihanaa viikonloppua. Pitäkäähän itsenne lämpimänä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti