Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 27. helmikuuta 2012

Flormar U05 ja epäonnistuneet dotting tool-kukat!

Tarjouslatoon oli tullut lisää Flormareita ja bongasin sieltä kolme minulle uutta lakkaa.

Ekana niistä kynsille pääsi U05 joka on upea shimmerinen pinkki. Sonne sanoi tätä jopa duochromeksi. Kaksi kerrosta riitti hyvään peittävyyteen ja kuivumisaika lakallla oli minusta suhteellisen hyvä.



Koska olin laiska tein epäonniostuneet dotting tool kukkaset  kynnen päihin ja lisäsin strassit.




- Depend Ridgefiller
- Flormar U05
- Sally Hansen Insta Dri
- Golden Rose nail art-lakka
- Flormar kirkaslakka
- strassit sekä dotting tool

Isommat pojat lähtivät eilen päivällä äidilleen ja mun pienet apinat sain pitää kotona tähän aamuun asti. Pojat menivät päiväkodista sitten isälleen. Koti on taas hiljainen ja tyhjä :( Eetu 2vee sanoi mulle kun voivottelin pojille ikävää että " soitan sinulle äiti ehkä kuitenkin" <3
Mulla on töiden alkuun enää kaksi viikkoa!! Jänskättää, mutta hyvällä tavalla. Odotukset ovat korkealla!!

Hei, mä pääsin My Dream Nails- blogin lakkauskilpailun finaaliin!! Käykäähän äänestämässä omaa suosikkianne täällä ohjeet äänestykseen!

Ja ja ja...muistakaa tämän blogin ensimmäinen arvonta! TÄÄLTÄ mukaan!!

2 kommenttia:

  1. oi miten nätit ! :)

    VastaaPoista
  2. Mulla taitaa olla kans tuo Flormarin lakka, aikoja sitten oon ostanu sen mutta vielä en oo jostain syystä kokeillu. Kohta on pakko kokeilla, tää on jo toinen blogi josta bongaan kuvia siitä ja sehän näyttää vallan ihanalta =)

    VastaaPoista