Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 23. marraskuuta 2011

What´s up?

Mä oon kamalassa flunssassa taas ja jälleen kerran. Onneksi sairastan näköjään aina kun pojat eivät ole kotona niin saa rauhassa levätä. Paitsi että mä inhoan paikoillaan oloa ja tuntuu että puolessa päivässä seinät jo kaatuu päälle.
Pojat oli mun luona poikkeuksellisesti maanantaihin saakka. Sunnuntaina Eetun päiväunien jälkeen hypättiin bussiin ja mentiin katsomaan Aleksille joulukadun avajaisia. Oltiin rattailla liikkeellä ja oikeesti, miten ihmiset voivat olla niin ajattelemattomia/välinpitämättömiä etteivät viitsi auttaa rattailla liikkeellä olevia esim. ovien avauksissa. Yhden ainoan kerran (kaksi miestä samaan aikaan :)) mulle ja pojille pidettiiän ovea auki jotta päästiin ilman kamalaa venkoilua Stoccan ovista kulkemaan!
Stoccalla yritin etsiä Konadin ständiä, mutta en mä sitä mistään löytänyt. Joku blogissaan niin mainosti että siellä on Konadin tuotteita vaikka huru mycket. Ostin sitten vaan pojille Postimies Pate- ja Palomies Sami DVD:t. Bussissa Oskari sanoi: "tää oli paras päivä!". <3
Maanantaina käytiin poikien kanssa Hoplopissa. Illalla vein ne sitten isälleen ja Eetulla tuli kamala itku kun joutui eroamaan minusta :(

Mutta joo. Shoppailuja... Mimaxilta tuli tilattua parit Konadin kuvalaatat sillä kaikki Konadin tuotteet ovat siellä marraskuun ajan 10% alessa.
Sieltä tuli uutuuslaatta m85 sekä laatat m16, m27 ja m51. Sitten sinne oli tullut uutuus feikkilaattojalaattoja niin pakkohan mun oli tilata tollasia talvisia lumihiutaleita ja iiiihania tähtösiä!


Cesarsshopista tilasin ekat Color Clubin lakat jotka oli tarjoustuotteissa, oliskohan olleet n. 5e/kpl.


- Pucci- licious
- Ulterior motive
- Get a clue
- MODern pink

Ja sitten vielä kaksi Konadin leimauslakkaa jotka olivat 2,90e /kpl.


- pastel violet
- pastel pink

Että semmottii. Tuo sänky huutelee mua kutsuvasti vaikka pitäis kynnet lakata. Annns kattoo kumpi vie voiton, sänky vai kynnet :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti