Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 26. marraskuuta 2011

Ocean

Nyt kynsille pääsi GOSH:in Ocean, joka on metallinen turkoosilakka, siiis iiiiiihana! Lakka levittyi miellyttävästi ja melkeempä yksi kerros olisi riittänyt, mutta lakkasin varmuuden vuoksi kaksi kerrosta. Seche Viten levitin päälle, mutta se taas ikävästi veti lakkaa ja kynnenkärjet näyttävät jo kuluneilta vaikkei lakka ole kovin montaa tuntia kynsillä ollutkaan...



Leimasin Konadin laatasta m27 pinkkejä lehtikaloja(?) ja tein dotting toolilla parit pisteet kynsien kärkiin. Ei ne kalat kovin hyvin näy, mutta värit sopivat kivasti yhteen.




Vähänkö on vaikee kuvata tai sitten mä en vaan osaa... :)

Kamerana mulla on tollanen Canon Ixus 115HS. Siihen liittyy semmonen pieni tarina jota mies jaksaa aina kaikille kertoa... Kerrottakoon se nyt tässäkin.Mies lähti viemään mua Giganttiin. Se sanoi kaupassa, et nyt saat valkata minkä astianpesukoneen haluat, hän ostaa sen mulle. Siinä mä sitten pyörin ja hyörin eikä mieleistä oikeen löytynyt. Sanoin sit miehelle et hei, vai ostaisiksä mulle kameran... Ja elämä... että mä olen katunut tätä kysymystä. Kaupasta lähdettiin sitten ilman astaria, kamera mukana. Siinähän akka sitten tiskaa kameralla kuuden hengen astioita.
Ja on kuulemma turha enää odottaa et mies sen astarin ostais :)

Mulla on kamera (jota en ees osaa käyttää) ja mulla on kaks kättä joilla tiskata (kumihanskat tottakai aina kädessä)....

1 kommentti: