Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 17. marraskuuta 2011

Pinkit Cracklet

Mun piti alunperin koittaa tehdä sanomalehti kynnet, mutta iskin valkoisen lakan päälle Seche Viten niin eihän painomuste enää niille kynsille tarttunut :(
Mulla oli kaapissa  kokeilematon Flormarin pinkki graffitilakka G08 niin päätin sitten kokeilla sitä. Mä en oikeen tiedä tykkäänkö noista Crackle/Graffiti- lakoista vaiko enkö... Todennäköisesti lakat menevät jo illalla heti poistoon.







- Wild and Crazyn W1 Montana
- Flormar Graffiti G08
- Seche Vite

Tänään tuli postissa kauan odotetut Eetun ensimmäiset päiväkotikuvat. Ja mikä pettymys :( Oikeesti. Suututtaa. Ei Eetusta voi vaan saada tollaisia kuvia! Ei voi! Eetu on sellanen hymypoika, nauruherkkä hihittelijä. Mulla ei oo kovin montaa kuvaa Eetusta jossa se ei naurais. Ja uskokaa, mulla on tietokone ja laatikot täynnä kuvia lapsista :)
Mut pakkohan mun on kuvat pitää. Oskarin kuvat menevät isälleen (isä täytti kuvauslapun ja laittoi siihen lapsen osoitteekseen omansa vaikka ne mun luona ovat kirjoilla!). Laitetaan kuvat puokkiin. Toivottavasti Oskarista on saatu paremmat kuvat aikaiseksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti