Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Pink it is...

Mihinkäs siitä pääsee et pinkki on mun väri! Pari päivää kynnet olleet muilla väreillä ja nyt ne jo huutaa pinkkiiääää...

Lakkana Color Clubin MODern Pink. Yksinkertaiset koristelut nail art- lakoilla. Hieman glitteriä ja vaaleanpunaisia strasseja. Ja se on siinä. I Love IT!






- Flormar aluslakka
- Color Club- MODern Pink
- Seche Vite
- nail art- lakat
- dotting tool
- strasseja

Mä ostin viime viikolla uutta käsirasvaa. Olin aiemmin todennut Freemanin Bare Foot- rasvat tosi hyviksi ja miellyttäväksi. Nyt käteen sattui Freemanin Bare hands White tea & licorice hand renewal brightening balm. Heti eka kerran rasvattuani tykkäsin siitä kovasti. Rasva on jämäkkää tuubista puristaessa ja imeytyy ihoon hyvin ja nopeasti eikä jätä rasvaista tunnetta. Tosi hyvä! Eikä maksanut varmaan kolmea euroa enempää.



Mulla on kamala ikävä mun poikia. Onneksi juttelu puhelimessa helpottaa aina hetkeksi. Olisipa jo maanantai!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti