Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Viva La Diva!

Kicksistä löytyi tällainen upea lakka. Vaalean kuparin ruskea shimmeri Viva La Diva 245. Levittyi mukavasti ja peitti riittävästi kahdella kerroksella.



Seche Vite taas sai kärjet näyttämään siltä kuin lakkaus olisi jo kulunut :(

Leimailut Konadin laatalla m51 ja lakkana GOSH:in Silver 555.






- Viva La Diva nro 245
- GOSH Silver 555
- Seche Vite
- Konad laatta m51

Ja kuvat ovat ihan surkeita, mutta niihin on tyydyttävä...

Tänään onkin tällainen kuvarikas postaus! Mun pieni iso Oskari täytti tänään 4- vuotta ja pakko mun on jakaa nää kuvat meidän pienestä! Meinas pojalle kyllä tulla jo ikäkriisi tjtn kun ärähti mulle että hän haluaa olla 3- vuotias eikä 4! NIH!

Mummin leipoma ihana synttärikakku. Toiveenahan oli suklaata ja mansikkaa!


PusPus äidiltä


Kotona odotti vielä yksi lahja jota veikkakin avasi

"Tätä mä oon aina halunnut". Ilme kertoo kaiken!
Mukava päivä kaiken kaikkiaan. Parasta on että pojat ovat taas kotona <3

2 kommenttia:

  1. Olihan se ihana ja nam, niin hyvän makuinenkin :)Se oli semmonen äipän eka kokeilukakku.

    VastaaPoista