Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 5. joulukuuta 2011

Elegantisti glitterinen..

Tämä Elegant Cosmeticsin lakka, joka pääsi kynsille on varmaan ainoa lakkani jolla on ihan oma tarinansa. Me oltiin perheen kanssa kesäloma reissulla Kreikan Kefalonia- saarella Scalan kylässä. Reissu oli äkkilähtö ja kaiken hulinan ja pakkaamisen tohinassa unohdin ottaa mukaan kynsilakat! Me ollaan reissattu paljon ex-miehen kanssa kun lapset olivat pienempiä (no, eihän ne ole isoja vieläkään). Mä olen ollut aina kauhea stressaaja pakkaaja, onhan tutit, vaipat, tuttelit, bonat, piltit, aurinkorasvat, unilelut jne jne jne mukana... Mutta omasta matkalaukusta unohtui siis kynsilakat!
Monen päivän merivedessä lilluminen sai kynnet ja kynsilakat kamalaan kuntoon. Yritin Scalan muutamasta hassusta kaupasta metskailla lakkoja, mutta enhän mä mitään löytänyt. Yhtenä päivänä mä olin sitten poikien kanssa päikkäreillä ja ex-mies lähti kaupoille ja kun mä heräsin se oli löytänyt jostain mulle putelin lakkaa. Ja voi kun mä olin onnellinen!! Ex- mies ei vissiin jaksanut enää kuunnella mun vouhotusta vaan meni ja kiersi niin monta kauppaa että vihdoin yksi lakka löytyi :)

Reissun jälkeen tätä lakkaa en olekaan käyttänyt. Nyt kun monissa kynsiblogeissa oon nähnyt kauniita elegantteja punaisia lakkauksia, kaivoin itsekin tämän Kefalonian tuliaisen laatikosta.



Koska mulla on laatikossa myös punainen Technicin glitterlakka, töpöttelin sitä vielä sienellä kynnen kärkiin. Ei ne kuvissa oikeen hyvin näy (hyvältä näytä), mutta livenä nää on kivat ja jouluisat.



luonnon valossa


- Elegant Cosmetics nro 59
- Technic Christmas Cracker
- Seche Vite

Sataispa huomenna jo sitä luvattua lunta tänne eteläänkin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti