Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Out?!

Vuorossa hento vaaleanpunainen Flormar Light Summer jonka päällä pinkkiä cracleä myöskn Flormarilta.

Lakka peittää kolmella- neljällä kerroksella, minä tyydyin kolmeen. Tää ois oikein hyvä glittersandwichien kanssa tai ranskisten pohjana. Kuivumisaika oli hitaampi kuin siinä vaaleanharmaassa Wet Lookissa, mutta ei mitenkään mahdoton.






Joko Cracle- lakat on ihan out? Niitä harvemmin enää blogeissa näkyy. Onko kellään kokemusta cracle- lakan ohentamisesta? Toimiiko ne enää samanlailla? Nää Flormarin craclet ainakin ovat paksuuntuneet ihan hirveesti että niitä on tosi vaikea levittää.

5 kommenttia:

  1. Mun crackle on ollut järkyttävää jankkia jo siitä lähtien kun sen sain. Tosin mä en yhtään innostu cracklestä, joten en oo ees kokeillu sitä ohentaa :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu että craclet joko on heti paksuja tai sitten ne paksuuntuu samantien avaamisen jälkeen.

      Poista
  2. Mun mielestä ei oo out :). Mustasta en itse jaksa innostua, mut näitä värikkäitä katselen kyllä mielellään :).

    VastaaPoista
  3. Ohensin IsaDoran valkoisen cracklen ja se ei toiminut enää kunnolla eikä estänyt sitä kuivahtamasta :/ Eli en suosittele ohentamaan. Jos muuta ei ole tehtävissä niin voi yrittää, mutta kannattaa ainakin olla maltillinen ohentajaa lisätessä. Cracklejä täytyisi käyttää säännöllisesti, koska ne kyllä alkavat kuivahtamaan purkkeihinsa jossain vaiheessa. Tosin mulla on kokemusta vain IsaDoran ja Golden Rosen cräckleistä.

    VastaaPoista