Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 30. heinäkuuta 2013

ORLY Rage!

Viime kevättalvella ostin Stoccalta minipullon ORLY n Ragea. Rage kuuluu Foil FX- kokoelmaan joka on ilmestynyt keväällä 2010.
Lakka on roosansävyinen metallilakka joka peitti hyvin jo yhdellä kerroksella, mutta sutasin kuitenkin kaksi kerrosta. 

Levittyvyydeltään Rage oli erinomainen ja kuivumisaika nopea.
Kaunis lakka joo, mutta mä oon niin tykästynyt cremeihin että mun makuun nää metallilakat ei niin kauheasti iske.

Koristeluihin Jolly Jewelsiä sekä hopeista nail art lineria. Ei, en tykkää. En tiiä mikä mulle tuli kun yhdistin hopeaa ja kultaan taittavia sävyjä keskenään. Kulta ja hopea esim. koruissa on mulle ihan nou nou. Suosin hopeaa ja valkokultaa..





Nyt on sitten muutettu. Muuttopäivä oli ihan älyttömän kuuma ja oltiin kaikki aivan rikkipoikki. Purin laatikoita lauantaina yli puolenyön ja sunnuntaina, jolloin pojat tuli kotiin oli laatikoita purkamatta vissiin kaksi tai kolme. 

Sunnuntaina laitettiin heti pihalle uima-allas ja siinä pojilla oli kiva leikkiä vesileikkejä. Ihanaa, oma piha! Oon haaveillut siitä viimeset kymmenen vuotta. 

Nyt on sitten viimenen lomaviikko käynnissä ja ensi viikolla alkaa sitten työt ja uudet pikkuset tulee meidän ryhmään, hui jännää :) Pojat ovat tämän viikon isällään joten mulla on aikaa laitella loppuja paikkoja järjestykseen. 

Ihanaa tiistaita, ukkosta odotellen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti