Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 23. heinäkuuta 2013

Neon nails? Yes, please!

Kävin Tarjoustalossa hakemassa jätesäkkejä muuttoa varten ja samalla tuli toki vilaistua lakkatarjontaa... Maybellinen glitterlakat jäi hyllyyn, mutta mukaan tarttui kolme Flormaria.



Hennon vaaleanpunainen on Light Summer LS06, vaalenharmaa on Wet Look WL03 sekä neon keltainen Pretty P06. 

Korkkasin ekaksi neonkeltaisen ja päädyin ranskisvariaatioon. Alle töpöttelin sienellä kerroksen valkoista Sally Hansenia ja sitten kolme kerrosta Flormaria. Bling blingiä Jolly Jewelsin 122:lla. 





Kävästiin eilen poikien kanssa bussireissulla Kampissa. Mun oli tarkoitus käydä siellä BBE(?):ssä jossa myydään Golden Rosea ja Flormaria, mutta tottakai mun tuurilla putiikissa oli juuri eilen inventaario...Onneksi on vielä kaksi viikkoa lomaa jäljellä niin ehkä mä sinne vielä jonain päivänä menen piipahtamaan.

Muuttohässäkkää taas vaihteeksi. Pojat laskee jo öitä uuteen kotiin :)

Ihanaa tiistaita!

8 kommenttia:

  1. Mä en ole nähnyt tollaista keltasta.. Heti ostasin! MUllahan on vain YKSI keltainen lakka ja 169 muuta lakkaa, mikä on ihan naurettavan väärin;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä innostuin keltaisesta lakasta kun näin yhdessä blogissa ihanan keltaisen ranskiksen ja siitä asti oon metsästänyt oikeanväristä keltaista mutta vielä en ole sitä löytänyt.
      Mulla taitaa olla kolme keltaista ja kaksi neon keltaista, toisin sanottuna ihan liikaa koska keltaisella tulee harvemmin lakattua :)

      Poista
  2. Mä ostin noi ihan samat lakat, paitsi keltasen tilalla oli mintun värinen lakka :D Ja täällä yks kohtalotoveri, mä kävin roikkumassa lauantaina Beauty Brands Co. ovella kun niillä oli silloinkin inventaario. Vähän kirpas kun en ihan pääkaupunkiseudulla asustele. Nyt yritän saada lakat toista kautta kulkemaan itselleni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin sen mintun värisen edellisellä kerralla :)

      Niin siis BBC eikä BBE... no niillä on ollut sitten pitkä inventaario! Ehkä ens kerralla se on sitten auki..

      Poista
  3. Voi miten kivat! Yleensä en tykkää keltaisista kynsistä, mutta tässä toimii yhdessä hopean kanssa! :)

    VastaaPoista