Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 4. heinäkuuta 2013

My big little secret!


 Blogin hiljaiselolle on ollut syynsä.. Mä olen menossa naimisiin!! Huomenna!!

Aika kynsien laitolle on ollut kortilla ja jonkinlainen kynsimasennuskin saattoi iskeä. Toki oon lakannut, mutta huomattavasti harvemmin ja koristeluita en ole sitten millään jaksanut tehdä. 

Oon toista viikkoa jo kesälomalla. Eilen oli eka lomapäivä ilman lapsia. Pojat ovat olleet lomailemassa isänsä kanssa Pärnussä ja huomenna nään heidät kun tulevat katsomaan kun Mikan kanssa sanomme toisillemme TAHDON. 
Ja niinku mä vannoin etten enää koskaan mene naimisiin, mutta tässä sitä mennään :) 

Kynnet tein tossa äskettäin ja en ole ihan varma tykkäänkö. Onneksi mulla on vielä ilta ja huominen aamu aikaa tehdä jotain muuta jos päädynkin olla tykkäämättä näistä. 









Lakkana Flormarin Kone Helsinki- tarroin merkitty uusi Wet Look lakka WL05. Kaunis persikkainen creme joka levittyi hyvin ja mielestäni kuivumisajassakaan ei ollut moitetta. Lakkasin tällä kaksi kerrosta ja päälle Essien Good to go- pikakuivattaja. 

Palataan kun häähumulta keretään! Ihanaa torstaita kaikille <3

4 kommenttia: