Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Turguoise!

Kicksistä bongasin Dependin 045:n joka on kaunis turkoosi. En tiedä mikä nyt siinä turkoosissa mua niin kauheasti viehettää, koska melkeempä vihreä ( ja toisinaan myös sininen ) on mun kynsillä nou nou.
Lakka oli paksuhkoa ja peitti täydellisesti kahdella kerroksella. Lakka oli myös hyvin levittyvä ja riittävän pian kuivuva. Mä kyllä tykkään todella Dependejen peittävyydestä, levittyvyydestä sekä runsas pigmenttisyydestä jolloin niitä pystyy käyttämään myös leimailussa.



Kynsille leimasin kokokynnen kuvion Konadin laatasta (jonka numeroa en taaskaan muista) Color Clubin Antiquatedilla. Näistä kynsistä tuli tosi kivat!

Käytiin tosiaan poikien kanssa katsomassa sitä asuntoa ja nyt kävi niin... että me muutetaan!! Mä oon niin iloinen! Asunnon pohjaratkaisu oli tosi kiva ja ennen kaikkea siinä oli ihan mahtava ja suojaisa leikkipiha lapsille!

Kevät ja +13c! Aivan mahtavaa!!

3 kommenttia:

  1. m51:D Kivat kynnet ja onnea uuteen kotiin!

    VastaaPoista
  2. Tosi kivat kynnet ja nätit leimailut. Nyt tarttis itellekin saada tuo laatta! Eihän mun himotuslista ookkaan vielä ku nääääääääääääääin pitkä:D

    VastaaPoista
  3. Uusi lukija ja bloggaaja ilmoittautuu! Löysin blogiisi jonkun toisen blogin linkin kautta, en enää edes muista mistä... Luin viikon aikana blogisi alkuun asti ja tosi upeita kynsiä teet :-)

    Aloitin itse bloggaamisen pari kuukautta sitten ja olen lueskellut toisten blogeja nyt vielä ahkerammin kuin ennen. :-) myös sinä jäät suosikeihin :-)

    VastaaPoista