Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

One lovely blog award!

Sain tunnustuksen MIIAlta, kaunis kiitos siitä!


Tehtävänä on:  1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
                       2. Kertoa itsestään 7 faktaa.
                       3. Lahjoittaa tunnustus 15 bloggaajalle.

Aloitetaas...

1. Mä vihaan epäjärjestystä, leluja lattialla ja tavaroita niille kuulumattomissa paikoissa. Neljän lapsen kanssa tämä onkin aika haastavaa, mutta hienosti pojat ovat oppineet korjaamaan omat jälkensä.
2. Olen aina liian ajoissa, en myöhästy koskaan.
3. Aamu ei ala ilman että olen lukenut Helsingin Sanomat kaikessa rauhassa. Olen lukenut Hesarin joka aamu yli kymmenen vuotta. Onneksi minulla on ihana isotäti joka sen minulle vuosittain tilaa ! Minnan Glitz & Glam- blogista on tullut minulle myös HS:n kaltainen tapa. Aamu ei ala jos ei lue Minnan klo 7 tulevaa postausta :)
4. Rakastan päiväunia <3 Vaikka nukkuisin päivällä unet olen jo illalla klo 22 nukkumassa. En muista edes milloin viimeeksi olisin valvonut yli puolen yön.
5. Tapio Rautavaara on mun idoli! Lapsena isäni soitti minulle mökillä vanhalla gramofonilla Tapion Reissumiestä ja kissaa ja siitä se lähti. Tein yläasteella esitelmän Tapiosta ja tapasinkin Tapion tyttären haastatellakseni häntä. Sain silloin pidellä Tapsan keihästä ja kultamitalia kädessäni jolla hän voitti Lontoossa -48 olympiakultamitalin. Nyt soitan Tapsan kappaleita omille lapsilleni YouTubesta unilauluiksi.
6. Tykkään jääkiekosta ja suosikkijoukkueeni on HIFK! Ennen lapsia tuli käytyä katsomassa melkein kaikki HIFK:n kotimatsit ja kävin parilla megamatkallakin. Tällä kaudella olen käynyt matsissa vain kerran (!!!) esikoiseni kanssa. Oskarista on tullut kova kiekkofani ja osaa jo ulkoa kaikki jääkiekko joukkueet. Äidin pieni <3
7. Olen kamala stressaaja.

Tämä tunnustus on kiertänyt jo kohta varmaan kaikki blogit niin olen tylsä ja jätän jakamatta tunnustuksen.

Huomenna on siis eka työpäivä neljään vuoteen, iik! Ei vaan, mä oon ihan tosi innoissani kun saan aloittaa taas työt!

MUKAVAA SUNNUNTAITA KAIKILLE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti