Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 12. maaliskuuta 2012

ChG: For Audrey

Mä oon niin helppo! Mä rakastuin taas. China Glazen turkoosiin For Audreyihin.Ihana ihana ihana!! Lakka oli paksuhkoa, mutta levittyi ihan hyvin ja kaksi kerrosta peitti hyvin. Jostain luin, että kuivumisaika lakalla olisi pitkähkö, mutta minun mielestä tämä kuivui ihan hyvin. Lakka tilattu Mimaxilta. Siellä on nyt maaliskuussa kaikki China Glazet -15% alennuksella!!





Mä oon nyt vähän ihastunut myös Flormarin hopeiseen graffitilakkaan. Se on vaan niin helppo tapa saada hyvännäköiset kynnet aikaan. Tää taitaa jo olla kolmas lakkaus lyhyen ajan sisään jossa oon käyttänyt graffitilakkaa. Tätä lakkausta on apinoitu melkeen suoraan Ineltä!






Vaalean turkoosit helmenpuolikkaat saatu sanna tara nail Art & Beauty Studiolta, joka kanssa aloitin myöskin yhteistyön. Toimitus Sanna Taralta oli NOPEAA ja palvelu on ollut oikein mukavaa. Sanna Taralta saa kaikille yli 15euron tilauksille kaupanpäällisiä, joiden arvo on noin 10% tuotteiden loppusummasta. Kannattaa käydä tutustumassa verkkokaupan kattavaan valikoimaan!!

Muistakaa ARVONTA, osallistumisaikaa on vielä kahdeksan päivää!

Voi olla, että blogi päivittyy tällä viikolla hieman hitaammin töiden aloituksen takia. Saas nähdä kuinka eka päivä (joka on siis tänään) menee. Voi olla että oon ihan puhki poikki ja pinoon kun tuun kotiin :))

MUKAVAA MAANANTAITA!!

1 kommentti:

  1. Tässä lakkauksessa on kyllä mukavasti yhdistetty graffiti ja helmenpuolikkaat ja tuo lakan värikin!:) Tykkään paljon,

    VastaaPoista