Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

ChG: Sweet Hook

Toinen Mimaxilta tilaamani lakka oli China Glazen ElectroPop:in vaalean violetti Sweet Hook. Lakka oli aika paksuhkoa, kaksi kerrosta peitti. Sweet Hook oli hieman hankala levittymään tasaisesti.
Sweet Hook on kyllä aika dupe Delia no.1:sen (jonka numeroa en muista...enkä jaksa just nyt nousta katsomaan) kanssa. Jos mulla ois kiekko niin voisin tehdä vierekkäiset swatchit kummastakin. Mutta Delian lakka on esitelty TÄSSÄ postauksessa.

Sen kummempia koristeluja kynsille en jaksanut tehdä. Lätkäsin päälle kerroksen China Glazen Snow Globea.


... mutta mä tykkään!!

Mä oon ollut nyt kolme päivää töissä ja mä oon ihan innoissani! Tosi mukava talo, kiva henkilökunta ja ihania lapsia! Kivaa olla töissä :))

Jokos ootte huomannet lokit? Ainaskin täällä Helsingissä ne jo kovasti kirkuvat. Ja sehän on yks varma kevään merkki!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti