Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 17. lokakuuta 2011

Pojat on taas kotona!

Mä olin lauantaina vähän humpalla. Neljään kuukauteen en ollutkaan missään käynyt ja sunnuntaina olo olikin sen mukainen. Mies vei mut heti puolenpäivän aikaan sukuloimaan ja pesemään meidän uutta valkoista autoa <3 Kaikki viisi poikaa oisivat halunneet mustan autoa, mutta mä voitin ja sain uuden ihanan valkoisen Ooppelin!!
Iltapäivällä hain omat pojat kotiin ja esikoinen sanoi mulle monta kertaa et "kiva äiti kun tulit meitä hakemaan". Mun pienet! Joo joo- mies ja Mikke Granlund!

"joo joo-mies"


Parit kynnet tein viikonloppuna. Eka tein vihreät bilekynnet, mutta en sitten pitänytkään niistä niin tein sitten vähän enemmän mun tyylisemmät.



Ihanaa alkanutta viikkoa ja aurinkoisia syyspäiviä!! Mä nautin nyt viikosta lapsieni kanssa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti