Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 13. lokakuuta 2011

Aikainen aamu!

Nyt on lapsivapaaviikko, mutta silti mä herään klo 6.30 aamukahville!! Huomenna mä lupaan nukkua. Ens viikolla onkin sitten taas aikaiset aamuherätykset ja päiväkotiin/kouluun viennit ym. harrastukset niin touhua riittää.
Tänään haen iltapäivällä pojat päiväkodista mun luokse. On niin kamala ikävä mun raksuja! Jos on hyvä ilma illalla niin ajattelin että veisin poitsut Linnanmäen valokarnevaaliin.

Esittelen nyt parit mun kynsikoristelut. Mulla on omat kynnet jonka päällä kahden kerroksen geelaus. Oikeassa peukalossa on tippi kun viime viikolla kynsi katkesi. Mulla on luonnostaan tosi vahvat kynnet eivätkä ne ole vuoteen katkeilleet eikä halkeilleet lainkaan.

Tänään aamulla tehdyt:



Nää oli ekat leimailut Konadilla ja ihan hyvin onnistui paitsi keskisormen leimaus meni vinoon. Ja koko kuvio oli ehkä hiemen lyhy kynnelleni jotka ovat jo ehkä vähän liiankin pitkät, mutta kun en osaa enää lyhyemmillä olla! Alla kolmen eri pinkinsävyn liukuvärjäys.


Ompas epätarkkakuva! Mutta kynnet olivat kivat ja viihdyin näissä jopa kaksi-kolme päivää, mikä lienee enkka! Tosin se johtui siitä ettei mulla ollut juurikaan viime viikolla aikaa laitella kynsiä kun pojat olivat kotona.


Nää kynnet on tehty teippauksella ja sit kokeilin siihen leimausta jollain halpisvehkeillä. Nääkin oli kivat, mutta sininen ei ehkä kuitenkaan oo se mun lemppariväri. Tää oli Calvin Kleinin lakkaa joka ei oikeen mua vakuuttanut.


Tää malli on uoraan kopsattu Pienestä kynsiblogista ja toteutettu eri väreillä. Alla oranssi liukuvärjäys. Nää oli kans kivat, mutta kynsitarrat irtosivat oikean käden kynsistä päivän päästä. Ne oli kyllä maailman huonoimmat kynsitarrat muutenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti