Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 11. lokakuuta 2011

Hmmm...

Katsotaas miten tämä bloggailu lähtee sujumaan... Joskus muinoin pidin jollain vauvapalstalla pitkään omaa päiväkirjaa meidän perheen arjesta, mutta se lopahti ihan yht'äkkiä.
Kerronpas jotain ensin vähän itsestäni. Olen 28-vuotias lähihoitaja Helsingistä. Tällä hetkellä kuitenkin pitkällä sairaslomalla. Työt pitäis aloittaa neljän vuoden tauon jälkeen tuossa ensi vuoden helmikuussa. Valmistuin lähihoitajaksi vuonna 2002 ja olin reilun 6kk pk:ssa lapsia hoitamassa. Sen jälkeen siirryin vanhusten kotihoitoon ja sieltä jäin äippälomalle vuonna 2007. Pari kuukautta sitten irtisanoin itseni sieltä vakityösuhteesta.

Naimisiin menin vuonna 2007 jolloin odotin esikoispoikaani joka syntyi saman vuoden joulukuussa. Oskari on nyt siis reilu 3,5-vuotias. Oskarin pikkuveljeä aloin odottamaan loppuvuodesta 2008 ja Eetu syntyikin syyskuussa 2009.
Olin onneton avioliitossa ja päätin ottaa ratkaisevan askeleen kohti avioeroa keväällä 2011. Nyt vaan odottelen että posti toisi kirjeen jossa todetaan avioliitto mitätöidyksi.
Päädyttiin ex-mieheni kanssa yhteishuoltajuuteen. Pojat ovat joka toinen viikko minun luona ja joka toinen viikko isällään. Ratkaisu on tuntunut hyvältä vaikka minun sydämeni on pakahtua ikävästä aina kun pojat eivät ole luonani. Viikko tuntuu menevän aivan liian hitaasti ja kun he ovat luonani aika menee aivan liian nopeaan. Onneksi voin kuitenkin halutessani hakea poikia illoiksi luokseni aina isiviikoilla.

Kyproksella elokuussa 2011

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti