Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 2. toukokuuta 2013

Oi, Ihana Toukokuu!

Vappu on takanapäin ja kevät vielä edessä! Mun vappu meni aika pitkälti flunssan kourissa. Ehdin mä vähän rillutellakin (kuten viime vappuna uhosin) ja käydä hevostallilla kaverin pakottamana. Oli muuten aika huisia istua kärryjen kyydissä kun hevonen ravaa järjetöntä vauhtia hiekkatiellä, vettä sataa ja aurinko paistaa, melkeen löydettiin jopa sateenkaaren pääkin! Vau!

Seuraavat kynnet tein pari viikkoa sitten Klamydian keikalle Pressaan. 
Lakkana ihana ORLY:n Rococo- a  go go ja leimat valkoisella Sally Hansenin lakalla. 



I löööööv it!!


Pojat ovatkin olleet kohta viikon lomailemassa ja mä oon saanut nauttia ihan yksin sairastamisesta. Perjantaina ne äidin pienet apinat tulevatkin jo kotiin, onpa mulla jo niitä kamala ikävä <3

Mukavaa toukokuuta!

2 kommenttia: