Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Heavenly Jolly!

Mä oon vaan niin hirmusen ihastunut tähän Jolly Jewelsin 103seen. Et sitä tulee täällä näkymään varmastikin hyvin usein. Mulla on vielä parit Jollyt testaamatta, ehkä niidenkin aika tulee jonain päivänä. 

Kynsillä Wild and Mildin Heaven7 sekä JJ:n 103. 



Mä en nyt oikeen ymmärrä missä on vika kun pidemmän aikaan lakat kuoriutuvat kynneltä ihan peel off lakan tapaisesti. Oon aluslakkana käyttänyt vuorotellen China Glazen Nail Strenghteriä sekä Seche Viten Basea. Onko muilla samanlaisia ongelmia. On nimittäin tylsää jos illalla lakkaa kynnet ja aamulla lakkaus alkaa jo lohkeilemaan. 

Kivaa keskiviikkoa!

1 kommentti:

  1. käytkö laittaan mulle sun sähkärin viel sinne blogikirpparin viestiin ,olen varannu sulle ne korkkari korvikset

    VastaaPoista