Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 28. elokuuta 2012

Suprise!

Pojat oli lauantaina ex-anopilla hoidossa kun olin niin huonossa kunnossa etten vaan päässyt sängystä ylös. Illalla hain pojat sitten kotiin ja törmäsin entisellä kotipihallani vanhaan naapuriini. Mä oon työntänyt Marialle kaikki poikien vanhat vaatteet tai ainakin suurimman osan niistä :) Hän oli sitten ostanut mulle kiitokseksi Tallinnan matkaltaan mulle tuliaisia.
Sain ison pullon Blackcurrant Absolut Vodkaa (oiskohan helpottanut flunssaa välittömätikli? en kokeillut), kassista löytyi vielä pussi nameja ja neljä!!! MakeUpStoren kynsilakkaa!! Meinasin pyörtyä onnesta!


                                                        Vanja, Hilde, Satu sekä Indah


Lakkasin ekana violetilla Vanjalla joka on kaunis tumma violetti punaisella shimmerillä joka näkyi kynnellä hienosti (ei tietenkään välittynyt kuviin asti). Lakka oli todella paksuhkoa, mutta levittyi hyvin ja kuivui ihan hyvässä ajassa. Kaksi kerrosta.





Mitäs tykkäätte? Minkälaisia kokeilemanne MakeUpStoren lakat ovat olleet?

2 kommenttia:

  1. Minulla on kolme Make Up Storen hololakkaa ja ne ovat aivan ihania! Varsinkin kesällä jään aina tuijottelemaan kynsiäni jos olen niillä lakannut :)

    VastaaPoista
  2. Joo, niitä MakeUpStoren holoja mäkin olen Kicksissä kuolannut, mutta vielä en ole raaskinut ostaa sen suolasen hinnan takia. Toisaalta onhan ne lakat samoissa hinnoissa kuin OPIt...

    VastaaPoista