Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Sweetheart!

Mulle tuli joulu vähän aikaisemmin. En vaan voinut vastustaa tätä söpöä OPI:n kahden lakan pakettia. Lakkoina valkoinen Alpine Snow ja vaalean vaalean punainen Sweetheart. 
Meinasin että kääräisen tämän pakettiin sillä kirjoitin joulupukille poikien kanssa kirjeen jossa toivoin kynsilakkoja, mutta pojat ehtivätkin nähdä jo tämän kun olin jättänyt sen pöydälle.





Lakkasin molemmilla lakoilla seuraavat kynnet. Alpine Snow on todella paras kokeilemani valkoinen creme. Levittyi loistavasti ja kahdella kerroksella sai hyvän peittävyyden. 

Sweetheart vaati kolme kerrosta hyvään lopputulokseen. Keskisormessa ja nimettömässä GOSH:in Girls on Film.



Meillä on ollut poikien kanssa mukava viikonloppu kun Oskarikin vihdoinkin parani. Eilen oltiin Oskarin fudismatsissa jossa poika teki hienon maalin. Tänään herättiin lumisateeseen ja kaivettiin pulkat esille ja käytiin laskemassa tämän talven ensimmäiset mäet. Illalla lähdettiin vielä uimaan. Kaiken kaikkiaan erinomainen viikonloppu. Viikko vielä töitä ja sitten kahden viikon ansaittu joululoma!

Mukavaa sunnuntai-iltaa!

ps. Miksei kukaan enää kommentoi tai tykkäile? 

6 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia ja kynsiä ja ite pyrin aina jotain kommentoimaan.Ois kiva jos sieki ehtisit mun blogia katteleen =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että jaksat kommentoida :) tulen kyllä kurkkimaan sinunkin blogiasi!

      Poista
  2. Kiva lakkaus:)

    Miä oon ollu laiska oman blogin suhteen ja myös laiska kommentoimaan toisten blogeihin:/ nyt kuitenkin aion ryhdistäytyä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kati :)

      Ei sitä aina voi jaksaa. Mullakin blogi pitää hiljaiseloa säännöllisen epäsäännöllisesti :)

      Poista
  3. Minä kommentoin! mua ärsyttää myös, että kun näen että blogissa käy porukkaa, mutta kukaan ei viitsi kommentoida:( antaisi erilailla puhtia bloggaamiseen!

    Minäkin mietin tämän pakkauksen ostamista ja mietin vahvasti edelleen. En oikein omista valkoista lakkaa ja tuo vaaleakin näyttää ihan ok peittävältä kuitenkin:)... katsotaan toisko joulupukki mulle tämän;)... tosin se on tainnut ostella mulla jo vaikka mitä muuta:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Jokainen kommentti kyllä lämmittää mieltä ja antaa fiilostä jatkaa blokkailua. En nyt voi kehua että itsekään oisin kauhean aktiivinen kommentoija mutta lupaan minäkin parantaa tapani :)

      Kirjoita ihmeessä joulupukille :)

      Poista