Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Foil me once, twice!

Pitkästä aikaa luvassa leimattuja kynsiä! Päädyin kuvioon jota en ole tainnut koskaan vielä käyttää. Alla kaksi kerrosta Sally Hansenin Whirlwind whitea ja leimoissa Color Clubin Foil me oncea. Kuvio Konadin laatasta m73. 




Tänään kävin katsomassa mun kummipoikaa sekä isoisotätiä. Samalla reissulla shoppailin äidin kanssa uuden talvitakin sekä talvikengät. Kyllä nyt kelpaa. Robert's Coffeesta napattiin mukaan jääkahvit ja oltiin niin muodikkaita :)

Emotionista lähti mukaan yksi GOSH:n hiekkalakka josta postausta myöhemmin. 

Mä oon ostellut lähiaikoina todella vähän kynsilakkoja. Seppälästä taisin ostaa viime kuussa yhden glitterilakan ennenkuin sain omat lakkani tänne äidin luokse. Nyt kun noi mun lakat ovat esillä yhdessä kenkälaatikossa ja muovipussissa niin jotenkin tajuaa kuinka paljon niitä oikeasti onkaan.. Pojatkin sanoivat mulle että "Äiti, et saa ostaa enää yhtään lakkaa lisää"... Laatikostossa lakat on niin hyvin jemmassa että niiden paljous unohtuu. 

Mukavaa, sumuista sunnuntaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti