Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Munaton!


Mukavaa pääsiäissunnuntaita kaikille!

Mähän en ole juurikaan innostunut teemalakkauksista, joten en ole pääsiäiskynsiä tehnyt. Eilen kyllä olin munia maalaamassa kaveriporukalla, huomiseen sitten jännäillään josko voitto vaikka mun tai kaverin munalla irtoaisi :)

Kynsillä kaksi kerrosta HM:n U Must Have This- lakkaa jota jo viime keväänä hehkuttelin. Tää lakka on vaan täydellinen niin levitettävyydeltäänkin kuin kuivumisajaltaan, unohtamatta ihanaa väriä!





Viime viikolla pyörähdettiin poikien kanssa vaateostoksilla Jumbon HM:llä josta vihdoin bongasin tuon ihanan fuksian värisen glitterihanuuden Rooftop Partyn. Kaveriksi lähti myös violettiglitterinen Basement Chill. 



Perjantaina kirjoitettiin töissä mulle sitten vakkarisoppari! Vähänkö mä oon iloinen. Vuodenhan mä nyt oon ollut vasta talossa, lokakuusta asti kokoaikaisena, joten aika hienoa että pääsee vakkaristi näinkin nopeesti ja vielä stadille. 
Ensi viikolla sitten jännitetään saanko asuntotarjouksen uusista rakenteilla olevista rivitaloista! Mä pyörryn varmaan jos tarjouksen saan! Peukut pystyyn!!

Ihanaa ja rentouttavaa pääsiäisenaikaa kaikille!!

2 kommenttia:

  1. Mä olen kanssa yrittäny tota rooftop partya metsästää. Ei vaan löydy.. :/

    VastaaPoista
  2. Jumbon HM:ssä olisi, mutta jos asut vähäänkään eri suunnalla niin ei taida auttaa :(

    VastaaPoista