Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Stripy!

Sainhan mä tehtyä kynsilleni jotain muutakin kuin pelkän lakkauksen, jei jei! Aikani taas pohdiskelin leimaisinko vaiko laittaisinko water decalseja vaiko... kunnes tartuin kahteen nail art lineriin ja annoin mennä vailla suunnitelmaa. 


Lakkana Flormarin kaunis U24 sekä mustaa ja hopeista nail art lineria.


Mulle on tullut pienoinen lakka-ahdistus. Siis tuntuu että niitä on aivan liikaa. Toki, kuten kanssa siskot tiedämme, kaikki lakat ovat eri sävyisiä, eikö niin? Ja eihän niistä millään voi luopua!
En ole pitkään aikaan ostanut uusia lakkoja, paitsi viime viikolla Seppälästä Models Ownia eurolla sekä Wild & Mildin neon oranssin, mutta eihän niitä lasketa. En ole siis ostellut, mutta huolestuttavinta on se etten ole jaksanut niitä edes käydä kuolaamassa missään. Milloin mun kynsimasennus menee ohi?!?!

Onko teillä lukijat koskaan lakka-ahdistusta tai kynsimasennusta?

6 kommenttia:

  1. Kauniit! Mulla tulee lakkojen paljoudesta sellainen "pakko päästä eroon" -tunne helposti, jos vaikka saan joitain lakkoja, jotka ei sitten miellytäkään silmää, tai katselen laatikosta niitä, joita oon ostanut joskus ihan alkuaikoina, ja ne ei koskaan tyhjene :D Yleensä pyrinkin kirpalla myymään mahdollisimman nopeasti pois sellaiset, joista en tykkää, niin ei ahdista :D Toi on tietty ongelma, jos ahdistaa ja silti tykkää kaikista lakoista :D
    Entä jos lajittelisit kaikki samantyyppisiin lakkoihin, ja sitten ne jotka on aika samanlaisia, niin valkkaisit sen parhaan ja muut melkein dupet myisit pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin varmaan mun pitäiskin tehdä ja myydä niitä sitten fb:n kirpparilla pois.

      Poista
  2. Nätit kynnet ! :)
    Lakka-ahdistus on tuttujuttu täälläkin. Se on nostanut päätään vähän liian usein tässä lähihaikoina ;D Syksyllä lahjoitin äidilleni kasan lakkoja, mummolle pienen satsin ja osa jäi odottamaan myyntiin pääsyä. Nyt lähiaikoina tuli taas tämä, tuntuu että lakkoja on aivan liikaa eikä todellakaan kerkä käyttämään niitä kaikkia, kun on ne lempparit mitä haluaisi käyttää. Mutta en raaski luopuakaan niistä, koska saatan haluta kohta käyttää juuri tämän sävyistä lakkaa. Vaikeaa tämä elämä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä annoin kanssa just viime vikonloppuna pari lakkaa pois kaverin tytölle, mut ne oliin sellasia lakkoja joita mulla vahingossa oli kahdet kappaleet.

      Poista
  3. Sulla on ihana blogi! ;) Mun on pakko kysyä muutama juttu sun sponsoreista, kun itekkin ajattelin pyytää Mimaxia. Eli, kun sä pidät arvontoja, pitääkö sun itse lähettää ne tavarat sille voittajalle vai lähettääkö Mimax? :) Ja kuinka pyysit Mimaxia sponsoroimaan? Oon yrittänyt saada näihin kysymyksiin vastauksia jo pitkään, ja toivon, että vastaisit.

    miliumsnails.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Moiks! Otin ihan itse yhteyttä Mimaxiin sähköpostilla. Itse lähetän palkinnon voittajalle.

    VastaaPoista