Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Second TSÄDÄM!

Nih, kakkospalkinnon arvonnassa random.orgin onnetar suosi numeroa 14...

ja se onnekas on YUE! Onnea!! Otathan sinäkin yhteyttä minuun viikon sisällä jotta saan palkinnon matkaan nailsdone@hotmail.fi 



Mä oon kuumeessa. Eilen olin niin kipeenä etten saanut poikia vietyä päiväkotiin. Sain kuitenkin levättyä ja nukuttua ihan kivasti, vaikkakin silläkin oli seurauksensa..Olivat löytäneet tikkarikätkön ja herätessäni niillä kummallakin oli kolme tikkaria kerralla suussa. 

Kynsiä en ole jaksanut lakkailla melkein kahteen viikkoon. Siis lakat on ollut kyllä kynsillä, mutta en oo päivittäin jaksanut niitä vaihtaa saati niitä koristella. Kai tää on jotain syysmasista/ilottomuutta. Ehkä tää taas tästä. On mulla muutamat kynsikuvat jemmassa onneksi. 

Mukavaa päivää kaikillle <3 

7 kommenttia:

  1. Kiitos vielä täällä bloginkin puolella. Laitoin sulle sähköpostia. :)

    Mullakin on ollut vähän inspiraation puutetta kynsien suhteen. Johtuu varmaan muista kiireistä ja väsymyksestä. Mutta eiköhän se siitä, kun saadaan lumi maahan ja voi ruveta tekemään talviaiheisia kynsiä. :)

    Parane pian!

    VastaaPoista
  2. onnea voittajalle ja sinulle paranemisia

    VastaaPoista
  3. Rupesin tässä miettiin, että tulihan se mun maili perille? Varmistelen vain.

    VastaaPoista
  4. Mäkin mietin hotmail.fi, ennen kun se on ollu com, niin meinasin korjata sen fi:n comiksi.. mutta hyvä etten sitten korjaillu.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon odottonut sun yhteydenottoa ja ton viestin perusteella huomasin että sun sähköposti onkin mennyt roskaposteihin, joten nyt vasta huomasin että oletkin ottanut yhteyttä!
      Hieno homma, luulin jo että joudun arpomaan palkinnon uudelleen. Laitan palkinnot postiin mahd.pian!

      Poista
    2. No onneksi mun viesti ei kokonaan bittiavaruuteen hävinnyt. :)

      Poista