Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 24. syyskuuta 2012

Lobster Love!

Tahdoin heti kokeilla Konadin laatasta m83 löytyviä kuvioita. Oskarilta kysyin lakan väriä ja vastaus oli oranssi. OPI:n I mainely eat lobster on lähinnä punaisen oranssi punertavalla shimmerillä. Lakka peitti kahdella kerroksella ja kuivuminen oli nopea.





Mä vaan vihaan Konadin omaa mustaa leimauslakkaa. Leimailu sillä on vaan miljoona kertaa sotkuisempaa kuin muilla lakoilla. Kaiken hyvän lisäksi mun ihanassa  paksussa punaisessa villamatossa on kaunis 40cm pituinen lakkatahra. Onneksi se on ees suora!

Meillä alkaisi viikon päästä keittiöremontti ja mua alkaa jo ahdistaa valmiiksi kun remppamiehiä ramppaa sit kotona kaksi viikkoa. Ois edes suomalaisia miehiä, mut ei ku kaikki jostain baltianmaista...

Ihanaa syksyistä viikonalkua lukijoiille!! Tervetuloa uusille, pysykäähän matkassa!

4 kommenttia:

  1. söpöt kynnet!!hmmm, pitäisköhän itellekki tilata toi leimauslaatta, sen verran kivoja kuvioita.. ;)

    VastaaPoista
  2. Mun ilmeisesti piti olla lukija että voin kommentoida. :)

    Mutta ihanat nämä kynnet. Itse vasta olen ihan aloittelija kynsiharrastuksen suhteen. Ja harvoin mikään onnistuukaan..

    VastaaPoista
  3. Petta, kiitos! Harjoittelu tekee mestarin tai niinhän ainakin sananlasku lupaa :) tsemppiä!!

    VastaaPoista